Celkem komentářů: 2508
Starší >>
Výpis komentářů 1-100

Fotka Kdy: Od: Komentář:
408.224/0 Před pěti dny
Rado Mojžiš Pred letnými prázdninami v pracovných dňoch mal obeh Sz 5834 s odchodom o 13:11 z Hatvanu do Somoskőújfalu a s vlakom 5823 o 15:17 sa vracal zo Somoskőújfalu do Hatvanu, po zbytok dňa stojí v depe, no nebolo to dlhodobé pravidlo. V deň vzniku tejto fotky mal nasadenie: O 04:11 z Hatvanu, zo Somoskőújfalu sa vracal o 06:17, z Hatvanu odchádzal na ďalšom spoji 08:11 a spojom o 10:17 sa vracal naspäť. Následne išiel do depa, odkiaľ bol presunutý do Székeszfehérváru, kde jazdil víkendový retro Balaton.
408.224/0 Před pěti dny
Petr Jetelina Mě by spíš zajímaly informace o nasazení lokomotivy s vozem aktuálně v provozu. O tom jsem se kromě posledního řádku nic nedočetl.
125.825/1 12:23:10 25.06.2020 Petr Malý Ono je to jedno s druhým. Covid tomu pomohl, kdy se pár dní nehlo ani kolo. Není to jen o tom, že se ruda nebere už jen z Ukrajiny, ale U.S.Steel celkově snižuje výrobu, propouští se atd. Méně výroby = méně vlaků... Nejlepší je to po třeba týdenní nepřetržité výluce, to pak jede trošku víc vlaků.
125.825/1 06:33:45 25.06.2020 Antonín Němeček Skoro to vypadá, že ten stav se rok od roku horší. Ze zámoří se už pár let vozí, ale teď možná do toho ještě vstoupil ten Covid. Něco půjde i na vrub dovolených. Stav bude asi podobný jako u nás v ČR, když Škoda MB jede na 70% a třeba sklárna v TP bere jen polovinu surovin než před Covidem.
125.825/1 20:48:03 24.06.2020 Petr Malý Je to nárazové. Po výlukách toho jezdí trošku více. Jinak to chce mít štěstí. Dnes třeba jen jeden pár za světla.

Občas se na nějakém vlaku ukázala i zetka. Jinak jezdí cisterny do Trebišova (občas) a také do Vojan společně s uhlím, kterému též zvoní hrana, když se uvažuje o náhradě tohoto paliva.
125.825/1 17:02:23 24.06.2020 Martin Chýle Auta už opravdu patří minulosti, ale kontejnery se tam vozily ještě relativně nedávno, 2017-18, poté skončily i ty. Ty bedny vozil jak soukromník, tak někdy i ZSCS s dvojičkami.

Jinak v posledních měsících provoz na ŠRT celkově zeslábl na jednotky vlaků denně, U.S.Steel více přešel na zásobování rudou ze zámoří, na což tu trať už nepotřebuje. Co vím, obvyklý provoz v současnosti je tak 1-3 páry vlaků za 24 hodin, nanejvýše. Ale ŽSR samozřejmě stále musí držet všechny výhybny nepřetržitě obsazené, takže si dokážete představit tu ekonomiku provozu. Inu, Slovensko.
125.825/1 13:30:23 24.06.2020 Antonín Němeček Auta už určitě ne, ty bedny snad ještě před pár lety, ale se čmelákem. Ale to už si nějak nevybavuji.
125.825/1 09:54:09 24.06.2020 Martin Keppert Díky. Historicky tam jezdily auta z CCCP, a zase ne tak dávno i kontejnery.
125.825/1 07:15:38 24.06.2020 Antonín Němeček Nic jiného než ruda se tam roky nevozí a otázka jestli se tam něco jiného někdy vozilo? Občas tam projel/projede Mn se čmelákem. Jinak přes den fotitelně jedou tak 4 páry.
125.825/1 19:50:53 22.06.2020 Martin Keppert No a kolik párů denně tedy typicky dnes jezdí? A jezdí i něco jiného, než ruda? Díky za info.
842.018/1 22:20:36 19.06.2020 Daniel Pavlíček Fakt? No já už tam roky nebyl, ale nevím proč žiju v domnění že tam už nejsou.. Tak dík za doplnění.
842.018/1 12:23:07 19.06.2020 Tomáš Paška Ta mechanika je vjezdová dodnes ;)
742.129/4 17:48:22 10.06.2020 Václav Petrů Tedy ta už je pořádně vorvaná a docela zajímavým způsobem.
742.533/2 20:23:05 09.06.2020 Radim Bartoň Děkuji. Ano. O výluce jsem psal u druhé fotky z této přepravy, tak jsem to nechtěl psát znovu.
742.533/2 20:41:48 08.06.2020 Tomáš Richtr Skvělá volba místa. Doplním, že za běžných okolností by jel vlak po trati 182 (Poběžovice–Staňkov), kde však momentálně probíhá tříměsíční výluka.
751.219/28 08:08:54 03.06.2020 Jan Šantrůček Netváří, ale nemyslím si, že krz mě. Ten obličej měla celou dobu a lidi kolem celkem chodí. Já tam stál asi 3 minuty... :)

Asi ji borcova urputnost (a že se snažil "rejdit") nebyla úplně po chuti. Ale zhruba po 14 dnech jsem je (myslím, že to byli oni) náhodou potkal cestou z obědu, tak zase tak nepřístojně se asi nechoval.. :D.
751.219/28 06:09:46 03.06.2020 Antonín Němeček Slečna se moc netváří :) Trošku mi to připomíná hlášku z Pelíšku, i zde byl asi někdo navíc. Tedy pokud tam neměl autor fota též doprovod. Nicméně pěkně oživený záběr.
742.133/4 21:15:06 02.06.2020 Daniel Pavlíček Technická poznámka - jseš si jistej těma kopečkama v pozadí? Píšečný vrch je o 200 metrů nižší než Milá, ale ten vyšší kopeček Milá určitě není - ta není podlouhlá, to je jen takový vysoký "krtinec", to vím jistě, neb jsem na ní jednou nocoval :-)

Spíš mě napadá jestli to vysoké podlouhlé není Raná?
Navíc od těch Telců by měly Raná a Milá být přibližně v zákrytu, což by tomu na fotce odpovídalo - ale zas mi tam chybí Oblík, který by měl být východně od Rané... Neproběhly tam nějaké retuše? ;-)
750.079/13 17:41:59 02.06.2020 Petr Jetelina Myslím, že je to až moc přesvětlené. Určitě by tomu slušelo ubrat.
701.692/0 04:59:28 31.05.2020 Daniel Pavlíček LUBOŠ PODLAHA:

Sám jsi napsal "Remotorizace byla provedena 07. 02. 1989". Jenže v původní verzi popisku jsi měl výslovně napsáno, že k 1.1.88 přeznačena na 701.691. Jak ale mohla podle původní verze příspěvku v roce 1988 dostat řadu 701, tj. ekvivalent remotorizované řady T211.1, když remotorizace byla provedená až o rok později, to nám asi dokážeš vysvětlit pouze ty, co....

Normání člověk by se s takovou spoustou nesrovnalostí v popisku, jako jsi v tomto případě předvedl ty, alespoň minimálně zamyslel nad tím co napsal, ale chápu, že ty to prostě máš jinak....
Tvoje věc, tvá vizitka.
701.692/0 07:12:01 30.05.2020 Miroslav Volek Co je hrubého na příspěvku "2020-05-20 20:35:54" Daniela Pavlíčka, že Vaše reakce byla potřebná ve smyslu "chytrolín, hňupe". A následně se zjistí, že Váš příspěvek je z velké části chybně uvedený a zavádějící od dalších dvou kolegů, kteří se nemusí vyjadřovat jako hrubý pytel.
701.692/0 05:54:02 30.05.2020 Ľubomír Podlaha Na hrubý pytel hrubá záplata.
701.692/0 18:07:25 29.05.2020 Miroslav Volek Lubomír Podlaha: Tak proč se zde vyjadřujete vulgárně, hrubě, suverénně a přitom uváděná fakta z Vaší strany jsou z větší části zavádějící?
701.692/0 14:04:29 29.05.2020 Ľubomír Podlaha To víš, že ano Danečku. Mé ego to uneslo. Jen ty jsi to nepochopil.

Ano, jsou možná v popisku chyby. Rekonstrukci provedlo LD Zdice. Vlečky spadaly pod různé firmy a dnes se dá těžko dohledat, kde doopravdy ta lokomotiva jezdila.

Remotorizace byla provedena 07. 02. 1989. To, že jezdila pod svým číslem nebylo nic neobvyklého. Ještě dnes jsou vlečky, kde po remotorizaci jezdí T 211 pod svým číslem. K 1. 1. 88 se přešlo na nové značení. Ale lokomotiva jezdila pořád pod starým označením. Nic neobvyklého.

Jinak děkuji za doplnění.
263.005/2 15:48:21 26.05.2020 Jonáš Kučera Děkuji za doplnění :-)
263.005/2 15:20:43 26.05.2020 Martin Šarman Opraveno díky.
263.005/2 10:51:15 26.05.2020 Martin Keppert Lokomotivy 263 přešly, v souvislosti s dodávkama push-pullů, v roce 2012 do depa Nové Zámky.
750.275/24 17:05:59 23.05.2020 Antonín Němeček To bude tím, že Mn není v páru a HV od Mn točí štěpky. Ranní 342 má tedy logicky manipulaci z HB do Ždírce. 345 pak může jet bez čety.
750.275/24 13:56:47 23.05.2020 Lukáš Starý Tomáš Bartoš: představ si že jo, poměrně častá záležitost že zátěž do Chotěboře jede přímo z Brodu ale z Chotěboře se vytáhne do Ždírce a nejbližším vhodným vlakem odveze do Brodu, většinou se to prostě přišpendlí na manipulák, tohle byla vyjímka že vytvořili ucelenku
701.313/0 07:01:02 23.05.2020 Ľubomír Podlaha A jmenuje se Máňa.
TGK2-1-8988/80 16:35:56 22.05.2020 Jiří Škalda Opraveno, díky.
Starší >>





User login
Username:
Password:
Permanent login
Registration
Lost password

 



Database of railway photos



Mechanical signals
in H0 scale

 



TOPlist
 
http://www.lokomotivy.net    2005-2020
Some Icons are Copyright © Yusuke Kamiyamane. All rights reserved.