Daniel Pavlíček
Odesláno: 2020-05-31 04:59:28
LUBOŠ PODLAHA:

Sám jsi napsal "Remotorizace byla provedena 07. 02. 1989". Jenže v původní verzi popisku jsi měl výslovně napsáno, že k 1.1.88 přeznačena na 701.691. Jak ale mohla podle původní verze příspěvku v roce 1988 dostat řadu 701, tj. ekvivalent remotorizované řady T211.1, když remotorizace byla provedená až o rok později, to nám asi dokážeš vysvětlit pouze ty, co....

Normání člověk by se s takovou spoustou nesrovnalostí v popisku, jako jsi v tomto případě předvedl ty, alespoň minimálně zamyslel nad tím co napsal, ale chápu, že ty to prostě máš jinak....
Tvoje věc, tvá vizitka.
Miroslav Volek
Odesláno: 2020-05-30 07:12:01
Co je hrubého na příspěvku "2020-05-20 20:35:54" Daniela Pavlíčka, že Vaše reakce byla potřebná ve smyslu "chytrolín, hňupe". A následně se zjistí, že Váš příspěvek je z velké části chybně uvedený a zavádějící od dalších dvou kolegů, kteří se nemusí vyjadřovat jako hrubý pytel.
Ľubomír Podlaha
Odesláno: 2020-05-30 05:54:02
Na hrubý pytel hrubá záplata.
Miroslav Volek
Odesláno: 2020-05-29 18:07:25
Lubomír Podlaha: Tak proč se zde vyjadřujete vulgárně, hrubě, suverénně a přitom uváděná fakta z Vaší strany jsou z větší části zavádějící?
Ľubomír Podlaha
Odesláno: 2020-05-29 14:04:29
To víš, že ano Danečku. Mé ego to uneslo. Jen ty jsi to nepochopil.

Ano, jsou možná v popisku chyby. Rekonstrukci provedlo LD Zdice. Vlečky spadaly pod různé firmy a dnes se dá těžko dohledat, kde doopravdy ta lokomotiva jezdila.

Remotorizace byla provedena 07. 02. 1989. To, že jezdila pod svým číslem nebylo nic neobvyklého. Ještě dnes jsou vlečky, kde po remotorizaci jezdí T 211 pod svým číslem. K 1. 1. 88 se přešlo na nové značení. Ale lokomotiva jezdila pořád pod starým označením. Nic neobvyklého.

Jinak děkuji za doplnění.
Daniel Pavlíček
Odesláno: 2020-05-21 20:38:04
Michal Kozuk

Jo, přesně tenhle hokej v těch číslech v tom jeho popisku jsem měl na mysli.

********************************************************************************

No a obecně - pokud bude kodokoliv zveřejňovat mé fotky na netu, jako jeho sbírkové, k čemuž v daném případě u pana Podlahy došlo, tak se ozvu vždycky. Holt pan Podlaha a jeho ego to neuneslo.
A jak Lubošek správně podotknul, o železnici vím hovno. Jaký je znalec on, to předvedl . Ale i ten kdo neví o dráze nic, ale zná alespoň trošku souvislosti, tak nebude tvrdit, že rekonstrukci lokomotivy provedla počátkem roku 1989 firma TYREX ..... V roce 1989, před revolucí, kdy tady byl socialismus a žádné takové firmičky nebyly...

Ale to je otázka alespoň minimálních znalostí nedávné historie - ale ty znalosti vy psychicky a fyzicky připravení jistě máte, ne.... Viď Luboši.
No a pokud ne, doporučuji na ČT2 pořad "Učítelka".
Michal Kozuk
Odesláno: 2020-05-21 11:51:43
Koukám, že probíhá živelná úprava popisky po mém předchozím příspěvku. :-) Zajímalo by mě ale, jestli má autor změny textu popisky potvrzeno to, že lokomotiva byla dodána "z výroby do podniku Čenkovské strojírny, spadající pod SPS Letňany". Doloženo je, že byla SPS Letňany objednána a to se objevilo i v předávacím protokolu. SPS ale mělo víc závodů a z fabriky do Čenkova jít mohla, ale nemusela (to byla jen moje dedukce).
Michal Kozuk
Odesláno: 2020-05-21 10:37:49
Popisek opravdu obsahuje celou řadu faktických chyb, pro autora bohužel typických. Lokomotiva nebyla dodána do Avie Letňany, nic takového tehdy neexistovalo, navíc je velmi pochybné, že by tam mašina byla. Čeňkovské strojírny ji mohly vlastnit od počátku (a nejspíš vlastnily), protože spadaly pod řízení n.p. SPS se sídlem v Letňanech (a jim byla mimochodem z té ČKD dodána). SPS Letňany se staly pozdějšími podniky Aero ČSLP Letňany, pod jejichž ředitelství Čeňkovské strojírny i nadále spadaly! Ale to je opravdu "detail" pro ty, co tomu rozumějí. A dále to, co už tu zaznělo od D. Pavlíčka, je taky pravda: v roce 1988 žádný Drážní úřad samozřejmě neexistoval, protože byl založen až k 1.1.1995. Do té doby čísla mašinám přidělovalo FMD. Navíc těžko mohla k 1.1.1988 nést číslo 701.692, když ještě nebyla ani remotorizovaná a nesla stále T211.0764. :-) Jako vlečkové lokomotivy se jí navíc vůbec netýkal výnos o zavedení UIC čísel k 1.1.1988, takže po remotorizaci ve Zdicích r. 1989 jezdila jako T211.1692. Remotorizaci navíc nemohl provést TYREX, protože tehdy neexistoval, byl založen až o pár let později :-). Lokomotiva to UIC číslo 701.692 dostala úředně až s vydáním prvního Průkazu způsobilosti, což bylo až za existence DÚ, a to konkrétně v roce 1996, kdy prodělala všechny procedury dle nového Zákona o drahách, včetně nové TBZ a do průkazu dostala číslo 701.692. Kdy a jestli ho pak dostala i fyzicky, to už bylo na majiteli, zda tak učinil, nebo ne. Fakta jsou hezká věc, ale je třeba s nimi umět zacházet, aby z toho nebyly bludy a fámy.
Ľubomír Podlaha
Odesláno: 2020-05-21 06:48:58
JŠ: ano, má tam být MD. V tom jediném jsem se upsal.
Ľubomír Podlaha
Odesláno: 2020-05-21 06:48:33
Ty máš nějakou krátkou paměť Danečku. Ty už si nevzpomínáš, že jsi ze mně udělal veřejně zloděje tvých posraných fotek na jednom homo-webu? Paradoxně na dalším takovým jsi teď správce. To nechápu, když o historii lokomotiv víš velký kulový? Ale na chcípáky jako ty jsem připraven jak fyzicky, tak i psychicky. :-)))))) Jediný zloděj fotek je tvůj kamarád Žabka. A ten to dotáhl ještě o level víš. Se tím musel začít živit, když nic jiného neumí. :-))))) Konec vtipného okénka. Kdybych tě neznal osobně, pochopil bych to! Ale toto ti do smrti nezapomenu.
Jiří Škalda
Odesláno: 2020-05-21 00:02:07
Před vznikem Drážního úřadu bylo plno čiností rozházeno mezi Ministerstvo dopravy, ČSD a dokonce krajské národní výbory atd. - vis historický exkurs, VEŘEJNÁ SPRÁVA ŽELEZNIČNÍ DOPRAVY, ZMĚNY V PRÁVNÍ ÚPRAVĚ - Jakub Jáč - 12 2013
Daniel Pavlíček
Odesláno: 2020-05-20 22:03:55
Tak čím jem tě URAZIL? Chytrolíni a hňupové tady lítají z tvojí strany Lubošku, já nic takovýho nenapsal ;-)
Ľubomír Podlaha
Odesláno: 2020-05-20 21:49:22
No jasně. Ty mně urážet můžeš? Datumy hrajou, ale ty neumíš číst. A zatím jsi mi nevysvětlil ten DÚ.
Daniel Pavlíček
Odesláno: 2020-05-20 21:35:19
Uklidni se a přestaň urážet. Nehrajou ti tam datumy.
Ľubomír Podlaha
Odesláno: 2020-05-20 21:26:41
Ty jsi zase chytrolín. Tak k přeznačení na T 211.1 došlo díky rekonstrukci. A na přeznačení nové 701.1 ne tedy díky DÚ, ale díky čemu hňupe?
Daniel Pavlíček
Odesláno: 2020-05-20 20:35:54
V tom popisku jsou nějaký nepřesnosti.
Jednak se tam píše, že přeznačena na řadu T211.1692 proběhlo 7.2.1989 a současně o dvě věty dál se píše, že na 701.691 byla přeznačena už k 1. lednu.1988. Buď je tedy chyba v datu rekonstrukce a nebo v označení, na které byla k 1.1.1988 přeznačena.
Současně je taky nesmysl, aby jí nové označení k 1.1.1988 přidělil Drážní úřad, když ten jako takový vznikl až v roce 1994.
Pro přidání komentáře se prosím přihlašte